Coaching to pomoc i kierowanie rozwojem umiejętności oraz kompetencji osoby w określonej dziedzinie. Jej istotnym elementem jest partnerska relacja i wzajemne zaufanie miedzy osobistym trenerem a osobą. Zasadniczym zadaniem coachingu jest wsparcie osoby objętej coachingiem w osiągnięciu przez nią określonych celów.


Coaching dotyczy rozwoju i wykraczania ponad poziom, na jakim się obecnie znajdujemy. Coaching to jedno z narzędzi, które można wykorzystać, aby pomóc innym się rozwijać.


Coaching jest procesem interaktywnym, za pomocą którego menedżerowie i kierownicy pragną osiągnąć jeden z dwóch celów: rozwinąć zdolności pracowników lub rozwiązać problemy, związane z generowaniem określonych wyników.


Efektywny coaching prowadzi do poprawy działania; jego celem jest pomoc w przełożeniu wiedzy danej osoby na jej funkcjonowanie.


Przykładowe obszary coachingu:


  1. Bulletargumentacja i wywieranie wpływu

  2. Bulletkompetencje menedżerskie – przywództwo sytuacyjne, zarządzanie zespołem,

  3. Bulletbudowanie relacji z klientem       

  4. Bulletorganizacja własnej pracy handlowca

  5. Bulletstyle zachowań


Prowadzimy:


  1. Bulletcoaching menedżerski

  2. Bulleton the job training (polega na  kształtowaniu zachowań i umiejętności podwładnego bezpośrednio w jego miejscu pracy)

pbconcept © 2010